3 de novembre de 2011

L’Escola Pia renova el seu compromís amb l’Agenda 21

El passat 27 d’octubre va tenir lloc a la sala petita de l’Auditori Eduard Toldrà un acte que té lloc anualment, on escoles, instituts i llars d’infants de Vilanova i la Geltrú van participar, exposant els seus objectius i projectes per al nou curs.

L’acte va estar presidit per la regidora d’Educació i Ocupació, Ariadna Llorens i pel regidor de Medi Ambient, Jaume Munné. La regidora ens va encoratjar a continuar la feina a favor del medi ambient amb aquesta frase:  "El compromís que agafem avui amb el medi ambient, amb la sostenibilitat i el respecte al nostre entorn, ha de ser ferm i sincer. Aquest compromís ens ha d’acompanyar a tots durant molts anys".

A continuació es va fer la lectura del compromís dels centres educatius per aquest curs i, posteriorment, es va signar un cartell que serà distribuït a les escoles, instituts i llars, perquè pugui ser penjat a cada centre.

El regidor de Medi Ambient va tancar  l’acte agraint el compromís que els centres escolars adquireixen any rere any, així com el ventall de propostes que en sorgeixen. "Les diferents propostes i proclames que heu fet cadascú de vosaltres permet marcar una línia de treball conjunta de la que tots ens podem beneficiar, en el camí cap a una societat més sostenible".

Sala petita de l'Auditori Eduard Toldrà

Els alumnes que hi van anar en representació de la
nostra escola van ser el Jordi Moral i la Blanca Arias,
delegats verds de 3r d'ESO B i 2n d'ESO A respectivament.

Cartell amb el nou logo d'Agenda 21 Escolar i les signatures dels centres