6 de novembre de 2014

Els nostres alumnes participen en el VII Mercat Juvenil, en el marc de la Fira de Novembre

Els alumnes de 4t d'ESO de la nostra escola participaran en el VII Mercat Juvenil, organitzat per la Delegació al Garraf de la Cambra de Comerç de Barcelona, amb motiu de la Fira de Novembre.
La finalitat de l'acte és la d'iniciar al jovent en el món empresarial i, d'aquesta forma, aprofitar per aconseguir uns diners per el viatge de fi de curs. El alumnes posaran a la venda articles fets per ells i també articles de segona mà, es podrà jugar amb un scalextric i us podreu maquillar, pintar les ungles o pentinar. L'estand estarà situat a la rambla de la Pau, a l'alçada dels números 89-91, divendres 7 de novembre de 3 a dos quarts de 10 de la tarda.
Us hi esperem!