21 de novembre de 2011

14 alumnes de batxillerat han estat guardonats per la Facultat de Filosofia de la UB

Coincidint amb el dia internacional de la filosofia, el 18 de novembre de 2011(UNESCO), la UB de filosofia va convocar un any més un concurs de fotofilosofia. Es tracta de fer una fotografia amb una pregunta filosòfica que convidi a la reflexió. Aquestes espurnes de pensament serveixen per acostar a l’alumnat a comprendre millor el que s’entén per filosofia.

Enguany 14 alumnes  de batxillerat han estat seleccionats i guardonats  amb un diploma que acredita la seva fotografia com unes de les millors dels 50 centres d’ensenyament que hi han participat.
L’acte es va celebrar a l'Aula Magna de la Universitat de Barcelona, on es van projectar les fotografies guanyadores, es van lliurar els diplomes i finalment es va llegir  un manifest en defensa de l’ensenyament de la filosofia al batxillerat.